Natrag Čitaj

Osnove o tijelu za nju

Upoznaj svoje tijelo, voli svoje tijelo

Što bolje poznajete svoje tijelo, više se s njime možete zabaviti. Većina žena to prepušta svojim prstima, ali bolje poznavanje intimnih dijelova pomoći će vam da postignete više užitka.

Stidna kost

Također poznato kao Venerin brežuljak, to je područje prekriveno dlačicama (ili možda nije) i često ga se zanemaruje. No ako brežuljak obuhvatite rukama, stimulirat ćete klitoris; ako ga potom nježno pritisnete, time će se povući kožna "kapica" na klitorisu (ženski ekvivalent prepucija) čime će se izložiti osjetljivi vršak klitorisa.

Klitoris

Klitoris, središte ženskog užitka, prepun je živčanih završetaka i na pravu vrstu stimulacije odgovara tako što nabubri, baš kao i tijelo penisa. Veličina, oblik i osjetljivost klitorisa razlikuju se od žene do žene pa mu je najbolje isprva pristupiti nježno.

Ako je kod žene osjetljivost klitorisa slabija, pomicanje kožne "kapice" klitorisa pomoću jezika ili ruke kako bi se izložio njegov vršak, učinit će čuda. Kada ga se izloži, krenite polagano – žena koja je isprva slabije reagirala, može se ponašati sasvim drugačije kada joj se stimulira vršak klitorisa.

Vagina

Vagina, koja je često fokus seksa, kanal je koji se prilikom uzbuđenja rasteže kako bi u nju ušli prsti ili penis. Za razliku od klitorisa, nije osobito osjetljiva, iako nekim ženama užitak pruža G-točka. Grlić maternice (cerviks) za neke je žene također erogena zona – ali tome pristupite oprezno jer ne uživaju sve žene jednako u takvoj vrsti stimulacije.

Tijekom spolnog uzbuđenja vagina se sama podmazuje, iako je nekim ženama potrebna dodatna lubrikacija, osobito ako je partnerov penis velik ili prilikom žešćih seksualnih aktivnosti.

Mišićni tonus razlikuje se među ženama, ali svaka žena može poboljšati svoj orgazmički potencijal Kegelovim vježbama za mišiće, jer će to povećati dotok krvi i poboljšati mišićnu snagu i kontrolu.

Ženama je dostupan velik izbor pomagala za vježbanje mišića, uključujući kuglice 'jiggle balls', utege u obliku stožaca, vakumske pumpice ili naprave koje odašilju električne impulse (slične pojasevima za jačanje trbušnih mišića) koje se koriste blagom (bezbolnom) strujom za pasivno pokretanje mišića. Ako ste raspoloženi za kupovinu, držite se pouzdanih i priznatih brendova kojima možete vjerovati.

Jedna od mogućnosti je manualno izvođenje Kegelovih vježbi tako da uvedete prst u rodnicu, a potom stišćete mišiće dok vam ne počnu stiskati prst; mišiće stegnite i zadržite položaj dok nabrojite do deset, pa ih opustite. Vježbu ponovite deset puta zaredom. Uz redovne Kegelove vježbe održat ćete dobru kondiciju intimnih dijelova.

"Uz redovne Kegelove vježbe održat ćete dobru kondiciju intimnih dijelova."